Ofte stillede spørgsmål på Kløvershoppen
På denne side finder du listen over de ofte stillede spørgsmål til Kløvershoppen. Finder du ikke svar på dit spørgsmål her, anbefaler vi at du kontakter os pr. mail shop@klovershoppen.dk eller telefon 86 60 10 66
Spørgsmål til levering
Vi har fri fragt på alle ordrer over 699 kr. Hvis din ordre er under 699 kr. koster forsendelsen fra 49 kr. Vores returfragt er koster 20,-
Hvis du bestiller inden kl. 12:00 på hverdage, bestræber vi os på at få din ordre pakket og sendt
afsted samme dag.
Når vi har pakket din ordre, sender vi en mail til dig med et link, hvor du kan spore din
pakke. Hvis du ikke har modtaget en mail, anbefaler vi dig at tjekke dit spamfilter. Kan du ikke finde din leveringsbekræftelse eller har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på shop@klovershoppen.dk.
Det er desværre ikke muligt at afhente din ordre hos os eller på vores lager. Alle ordrer skal sendes, og bliver sendt med GLS til en pakkeshop man selv vælger.
Spørgsmål til ordre
Hvis du mangler en vare på din ordre, skal du kontakte os hurtigst muligt på mail shop@klovershoppen.dk.
Så hjælper vi dig.
Hvis du har modtaget en anden vare, end du har bestilt, skal du kontakte os hurtigst muligt
på shop@klovershoppen.dk. Så hjælper vi med at få den ombyttet.
Hvis du ønsker at beholde den vare, du har modtaget, skal du også kontakte os, så vi kan afregne en eventuel difference.
Hvis du ikke har modtaget din ordrebekræftelse, kan den enten være havnet i dit spamfilter,
og ellers kan der eventuelt være en tastefejl i din mail.
Hvis du tror, at det er en tastefejl, så send os en mail på shop@klovershoppen.dk.
Skriv gerne dit telefonnummer i mailen, så vi kan prøve at slå din ordre op.
Når din ordre først er lagt, er det ikke muligt for os at ændre i den. Du vil derfor modtage det, du har bestilt, og må dernæst sende noget retur og/eller bestille
på ny.
Hvis vi er begyndt at behandle din ordre, kan vi ikke nå at annullere den. Men send os en
mail på shop@klovershoppen.dk eller ring til os på 86 60 10 66 i vores telefontid fra 10-14:00 – så ser vi, om vi kan nå at gøre noget.
Spørgsmål til reklamation
Hvis du modtager en defekt vare, skal du kontakte os på shop@klovershoppen.dk med dit ordrenummer og et billede af fejlen. Så vil vi ombytte den hurtigst muligt. Vi sætter stor pris på, hvis du ikke blot laver en returnering, og sender den defekte vare retur.
Hvis du har en reklamation, skal du sende os en beskrivelse af problemet sammen med et billede og ordrenummer til shop@klovershoppen.dk. Herefter vil vi gennemgå reklamationen og vende tilbage til dig hurtigst muligt.
Spørgsmål til RETURNERING OG OMBYTNING
Hvis du vil returnere hele eller dele af din ordre, skal du udfylde fortrydelsesformularen der er vedlagt din ordre. Du kan selv vælge, om du ønsker at sende din returnering til Kløvershoppen, eller om du selv vil indlevere returneringen hos Viborg FF Prof. på Rughavevej 39B, 8800 Viborg i kontorets åbningstid.
Ønsker du at returnere din vare til Kløvershoppen, kan du sende din vare med GLS ved at benytte den vedlagte returlabel. Dette koster 20 kr., og beløbet vil blive fratrukket din refundering inden udbetaling.
Vi kan desværre ikke lave en direkte ombytning, så du skal sende din style retur og bestille den ønskede størrelse/farve på ny.
Vores behandlingstid på returforsendelser er 7-10 hverdage, efter vi har modtaget din pakke. Hvis der er gået længere tid end dette, er du velkommen til at kontakte os på shop@klovershoppen.dk, så undersøger vi grunden til din manglende refundering.
Bemærk: I travle perioder kan der være en længere behandlingstid.
Det kan du godt, ja. Her er det blot vigtigt, at du vedlægger en fortrydelsesformular pr. ordre, så vi kan se, hvilke varer der hører til hvilken ordre, når vi behandler din returpakke.
I denne situation må du meget gerne kontakte os på shop@klovershoppen.dk, så finder vi en god løsning til dig.
Når du returnerer en ordre (eller enkelte varer fra en ordre), som er betalt med et gavekort, vil pengene blive overført til et nyt gavekort, og sendt via mail.
Hvis du ønsker at bytte en gave, har du to muligheder.
Du kan oprette en almindelig returnering, hvor pengene så vil blive tilbageført til gavegiveren.
Du kan ombytte til et gavekort. Hvis du ønsker dette, skal du blot kontakte os på shop@klovershoppen.dk og informere os om ordrenummeret på den ordre du ønsker at bytte til et gavekort. Derudover må du også gerne oplyse os om, hvilken mail du ønsker at få tilsendt dit gavekort til. Har du ikke ordrenummeret finder vi en løsning via mail.
Herefter vil du skulle returnere produkterne til os. Enten med den vedlagte returlabel fra os, denne kan du bruge til at sende din pakke retur til os. Når din returpakke er behandlet, vil du modtage dit gavekort på mail. Det koster 20 kr. at benytte den vedlagte returlabel, og beløbet vil blive fratrukket din refundering inden oprettelse af gavekortet.
Vi tilbyder ikke ombytning til andre varer. Hvis du ønsker en anden vare eller størrelse, skal denne blot bestilles som en ny ordre.
Spørgsmål til PRODUKTER
Først og fremmest, er det altid en god idé at passe på dit tøj, når du tager det af og på. Derudover er der nogle gode råd i forbindelse med vask, som kan hjælpe med at få dit tøj til at holde længere:
- Følg altid vaskeanvisningen i care label. Det er lavet til præcis dit specifikke produkt.
- Lad ikke svedigt træningstøj ligge længe i vasketøjskurven. Så kan det være svært at komme af med den grimme lugt.
- Vask så koldt som muligt. Det slider mindre på tøjet, og bruger mindre energi. 30 grader er oftest nok.
- Vask tøjet på vrangen.
- Brug vaskemiddel udviklet til træningstøj og syntetiske fibre.
- Drop skyllemidlet. Det er både dårligt for tøjet og vores grundvand.
- Lad tørretumbleren få et hvil og hæng i stedet tøjet til tørre.
Hvis du har problemer med at få svedlugten ud af tøjet efter brug, vil vi først og fremmest anbefale at undgå at lade tøjet ligge for længe i vasketøjskurven. Det kan også være en fordel at lægge tøjet i blød inden vask. Skulle det ikke hjælpe, kan du evt. lægge det i blød i et desinficerende vaskemiddel – fx Rodalon til tekstiler.
Spørgsmål til andet
Vi kan ofte give et svar på hvornår vi ca. forventer at få varer hjem igen, så du er mere end velkommen til at sende os en mail på shop@klovershoppen.dk.
Vi har desværre hverken en fysisk butik eller et showroom, hvor du kan prøve vores tøj inden bestilling. Vi tilbyder dog gratis fragt fra 699 kr. Derudover sidder vores kundeservice klar til at hjælpe dig på både telefon, mail og chat. Du skal derfor ikke tøve med at kontakte os, hvis du ønsker vejledning eller har spørgsmål til vores merchandise.
Ja, det kan du sagtens. Du finder vores gavekort her: https://klovershoppen.dk/products/gavekort
Gavekortet vil blive sendt til dig på mail efter din bestilling.
Vi har ikke faste rabatkoder, så vi vil anbefale dig at tilmelde dig nyhedsbrevet og følge med på vores sociale medier, så du får besked, når der er eksklusive tilbud og rabatter.
Det er ofte desværre ikke muligt at kombinere flere rabatkoder.
Det kommer an på, hvilken rabatkode du har benyttet på din bestilling. Du må derfor gerne sende en mail til shop@klovershoppen.dk. Så kigger vi nærmere på din bestilling og finder en god løsning til dig.